Son yayınlar

6/recent/ticker-posts

Gündemden Durum Değerlendirmesi

 


Herkese merhabalar !
Kur'an ve sünnette takva ile ilgili tefsir hazırlıyorum yaklaşık bir haftada biter diye umuyorum. Bu arada biraz gündemden bir yazı paylaşmak istedim. 

Tüm dünyada ekonomik kriz dizayn edenleri Allah'a havale ediyorum.
Türk ve Müslüman dünya devletlerinin de buna bir çözüm getirmesi adına ortak hareket etmeleri gerekiyor. Dolar ve euronun rezevr parası olmaktan çıkarılması için gereken önlemleri alınmazsa vay bu milletlerin haline..

Zor günlerden geçiyoruz ve psikolojik teselli olabileceğimiz asgari ücrete ve emekli maaşlarımıza gelebilecek zamları da bekliyoruz inşallah! 

Omicron varyantı İstanbul'da bir İzmir'de beş kişide görülmüş bir daha kapanmayı bu millet kaldıramaz. Gerçeği Allah bilir ama mutasyonları kendileri hazırlayıp sonrada Aaaaaaa diye varyansın yapanlarda onlar.. 
Yazık Afrika'nın ırkçı sömürgeci milletlerden çektiği ne böyle?
Allah yardımcıları olsun..

"Yöneticileriniz hayırlılarınız; zenginleriniz cömertleriniz olduğu, işleriniz de aranızda danışarak görüldüğü sürece, yerin üstü sizin için yerin altından daha hayırlıdır. Yöneticileriniz şerirleriniz; zenginleriniz cimrileriniz olduğu, işleriniz de kadınlara kaldığı zaman, yerin altı sizin için yerin üstünden daha hayırlıdır." (Tirmizi, Fiten 78)

Yukarıdaki hadisi şerif çok şeyi açıklamakta başka bir izaha gerek yok!

“Eğer o şehirlerin halkı (hakkıyla) iman edip takva sahibi olsalardı muhakkak onların üzerine gökten ve yerden nice bereket kapıları açardık” (Araf, 96)

Salgın hastalıklardan ve krizlerden takvaya sarılarak Allah'tan yardım dilesek sizce dualarımızı geri çevirir mi?
Allah aciz değildir ki, her şeye kâdirdir. İmtihan gereği iyiyi kötüyü bizlere gösterecek. Kendisi her şeyi biliyor zaten ama biz bilmiyoruz! Kendi nefsimizden bile haberimiz yok. İşte Allah bizlere kendi nefislerimizi da şahit tutuyor. Umarım kazananlardan oluruz..

Görüşmek dileğiyle.. 


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Kişisel düşüncem, artık Türk veya müslüman toplumların ya da her ikisinin birbirleriyle alakası kalmadığı, sadece eskilerden kalan bir isim olduğudur ne yazık ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef doğrudur. O nedenle dinimizi, kültürümüzü ve ekonomilerimizi berbat ettiler. Bundan sonraki adımlarda çok dikkatli olmaları lazım :(

      Sil
    2. bundan sonrası da görünen köy kılavuz istemez gibi bir şey çağrıştırıyor, ama ümitli olmak lazım tabii ki :)

      Sil
  2. Daha önce de okumuştum, "Acaba" yine burada mı okudum bu yazıyı demekliğim tuttu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Resimdeki yazı başka yerlerde de var ama bu görseli ben hazırladım.. ilişikteki yazı içimden geldiği gibi yazdım :)

      Sil
  3. Hindistandan verdiğiniz örnek ve ayetle birlikte çok güzel ve ders alınması gereken bir paylaşım, teşekkürler..

    YanıtlaSil