Son yayınlar

6/recent/ticker-posts

Devam et yoluna



Devam Et Yoluna

Suskun çığlıklar yine kapladı benliğimi
Ağır aksak adımlar tükenmekte
Bir derin nefes mola verdiğin yerde
Aldanma kanma devam et yoluna


Meraklı bakışlar zorlasa da seni
Tevbelerin azığın tüketmez seni
Korkma zincirler bileğinde değil

Vur yere devam et yoluna


Bir ömür geçmiş aşkla dolu
Kalp ile ruh bir, nefis ayrı değil
Zikrim sultanım, sema aşkım
Dön korkma devam et yoluna.


Bir yol ki tehlikelerle dolu
Sır oldu aşk ile nefesi Huu!
Zırhın tevhidim zülfikarım
Haydar-ı kerrâr ruhuyla devam et yoluna


Sevenler yarenler gerçek erenler
Bir halkada devran ederler
Güzeller güzeli Nur Muhammed'e
Ver ömrünü devam et yoluna


Sevdasına kapıldım girdim kapıdan
Aşk ile yoğruldum tuttum elinden
Huma kuşu kafesten uçmadan
Ver Geylani'ye emanetini devam et yoluna..




Emine Kaya
12.07.2021 00:25

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Allah razı olsun çok güzel bir şiir yüreğinize kaleminize sağlık =)

    YanıtlaSil